Terevist taas jaskimmasta jaskimmalle Vaasalaisfirmalla Anvialle. Oon niin kuin tapellut Anvian toimimattoman nettiliittymän kanssa kaksi kuukautta. Mun työnhaku meni ihan vituralleen. Onneksi olen irtisanonut henkilökohtaisesti Anvian liittymän toukokuun lopulla. Irtisanominen alkoi 30.5. Kesäkuun laskun ymmärrän, mutta että heinäkuussakin laskua pukkaa 28,90 euroa. Osoittaa kyll jo surkeeta asioiden hoitoa, jos oikein henk.koht käyminen ei lopeta liittymän laskutusta. Että siis kehtaavat. Mistähän lähtien irtisanominen alkaa, jos mun Anvian omilla sivuilla ei näy mitään tilaushistoriasta? Ei taida laskutus ikinä lakata, jos en itse ota yhteyttä kyseiseen laskuttajaan.
Terveisiä taas vaan Anvian johtajille, että teillä ei oikein asioita osata hoitaa. Mä tuun sinnekin töihin, niin laskuja ei lähde turhaa irtisanomisten jälkeen. Ootte surkeita!
Terveisin Ekonomi, joka on ihan paras
P.s. suosittelen palauttamaan ylimääräiset maksut. Olen muuten yhteyttä kuluttajasuojalautakuntaan.
![]() |
Anviakin homma kusee! |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti